SFO 1 har indskrevet ca. 50 børn fra 0.-3. kl.

SFO 2 har indskrevet ca. 30 børn fra 4.-6. kl.

Der er tilknyttet 5 faste medarbejdere, som dækker både SFO 1 og SFO 2.

Vi har morgenåbning sammen med børnehaven, og der er mulighed for, at dit barn kan få morgenmad frem til kl. 7.30.

Morgenpasning kan vælges som modul fra kl. 6.00 eller 6.30 og frem til skolestart kl. 8.00.

Adresse:

SFO 1: Gyrstinge Bygade 34, 4100 Ringsted (i lokale på skolen)

SFO 2: Gyrstinge Bygade 27, 4100 Ringsted (i lokaler i Præstegården)

Åbningstider:

Mandag - torsdag: efter skoletid - kl.17.00

Fredag: efter skoletid - kl. 16.00

Telefonnumre:

Tlf SFO 1: 57 62 72 65

Tlf SFO 2: 21 38 99 73

Lukkedage:

SFO har lukket følgende dage:

Grundlovsdag, de tre dage op til påsken, dagen efter Kr. Himmelfart samt mellem jul og nytår.

Der bliver etableret nødpasning på en af SFO’erne i Ringsted, dog ikke grundlovsdag og den 24.12. Nødpasning er uden kendte voksne fra egen institution.

Sampasning:

SFO har sampasning med Byskovskolen 3 uger i sommerferien, og med Kildeskolens Børnehave resten af sommerferien samt i uge 7 og uge 42 i Kildeskolens lokaler. Sampasning er med deltagelse af kendte voksne.

Indmelding og udmelding:

Foregår via kommunens hjemmeside, Min Pladsanvisning linkes til https://ringsted.dk/borger/boern-unge-familie/pladsanvisning  Du skal benytte NemID /UNI-login.

Indmeldelse kan foregå fra dag til dag, mens udmeldelse er med en måneds varsel fra den 1. i en måned.